Kamu Dünyasına Dair

Bankaların Şikayet Hattı Numaraları – Tüm Bankalar Tam Liste

Bankalar günlük yaşantımızın içerisinde öylesine var olmaya başladı ki artık birçok eş dostumuza göre bankalarla daha fazla iletişim kurar olduk. Neticede bankaların da müşterilerine ve hatta müşterisi olmayan kişilere ulaşması gün geçtikçe kolaylaşıyor. Bir kısmımız bu durumdan memnunken bir kısmımız bu durumdan şikayetçi olabilir. Çünkü kolay ulaşılabilir olmak herkesin arzu ettiği bir durum değildir. Peki bankalar bize kolayca ulaşabilirken bizim şikayetlerimizi iletmek için bankalara ulaşmamız da aynı şekilde kolay mı? Aslına bakarsanız evet. Birçok banka müşterisi haberdar olmasa bile sadece şikayetlerimiz için dahi bankaların şikayet hattı numaraları mevcut.

1. Adabank A.Ş.

Adabank şikayet hattına 0 212 272 64 20 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. Ayrıca şikayetlerinizi info@adabank.com.tr e-posta adresine de gönderebilirsiniz.

2. Akbank T.A.Ş.

444 25 25 veya 0 850 222 25 25 telefon numaralarını tuşlayarak Akbank şikayet hattına ulaşabilirsiniz. Ayrıca buradan da form doldurarak telefon kullanmaya gerek kalmadan şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

3. Aktif Yatırım Bankası A.Ş.

Aktif Yatırım Bankası şikayet hattına 444 30 50 numaralı telefondan ulaşabileceğiniz gibi iletisim@aktifbank.com.tr e-posta adresinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

4. Alternatif Bank A.Ş.

Alternatif Bank şikayet hattı 444 00 55’tir. iletisim@abank.com.tr e-posta adresini kullanarak da her türlü şikayetinizden bankayı haberdar edebilirsiniz.

5. Anadolu Bank A.Ş.

Anadolu Bank şikayet hattı 0 850 222 55 50’dir.

6. Arap ve Türk Bankası A.Ş.

Arap ve Türk Bankası şikayet hattı yakın zamana kadar mevcut değilken artık 0 212 373 64 64 numaralı hattan şikayetlerinizi ulaştırabilirsiniz.

7. Bank Mellat

Bank Mellat şikayet hattına 0 212 279 60 15’i tuşlayarak ulaşabilir veyahut mellat@mellatbank.com e-posta adresinden şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

8. Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ Turkey A.Ş.

Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ Turkey şikayet hattına ulaşmak için 0 216 600 30 00 numaralı telefonu tuşlayabilirsiniz. Ayrıca btmu.turkey.iletisim@tu.mufg.jp e-posta adresinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

9. Bank Pozitif

Bank Pozitif şikayet hattı için 44 44 365’i tuşlayabilirsiniz. Bank Pozitif, mesajmerkezi@bankpozitif.com.tr isimli e-posta adresinden de şikayetlerinize dönüş sağlamaktadır.

10. Birleşik Fon Bankası A.Ş.

Birleşik Fon Bankası şikayet hattı 0 212 340 10 10’dur.

11. Burgan Bank A.Ş.

Burgan Bank şikayet hattı 0 850 222 82 22 olmakla birlikte info@eurobanktekfen.com e-posta adresinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

12. Citibank A.Ş.

Son yıllara kadar Citibank şikayet hattı veya çağrı merkezi olmadan işlerini yürüttü. Ancak şikayet hattının gerekliliğinin farkına vardıklarından beri artık 0 212 319 46 66 numaralı telefondan müşteri şikayetlerini dinlemeye başladılar.

13. Denizbank A.Ş.

Denizbank şikayet hattını yıllardır kullanan bankalardandır. 444 08 01 numaralı telefondan Denizbank şikayet hattına ulaşabilirsiniz. Ayrıca Denizbank, müşterilerinin herhangi bir konuda bilgi almak veya şikayette bulunmak istemelerine karşın internet adresinde hazır bir form bulundurmaktadır. O forma da buradan ulaşabilirsiniz.

14. Deutsche Bank A.Ş.

Deutsche Bank şikayet hattına 0 212 317 01 00 numaralı çağrı merkezini tuşlayarak ulaşabilirsiniz. Ayrıca şikayetlerinizi Deutsche Bank’ın internet sitesinde yer alan formu doldurarak da iletebilirsiniz. İletişim formuna ulaşmak için tıklayın.

15. Diler Yatırım Bankası A.Ş.

Tek şubelik küçük bir banka olan Diler Yatırım Bankası şikayet hattına 0 212 253 66 30 numaralarını çevirerek ulaşabileceğiniz gibi, sadece şikayetleriniz için açılmış olan sikayet@dilerbank.com.tr e-posta adresinden de şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

16. Fibabanka A.Ş.

Fibabanka şikayet hattı 444 88 88’dir. Ayrıca bilgi almak için de info@fibabanka.com.tr adlı e-posta adresinden iletişime geçebilirsiniz.

17. Finansbank A.Ş.

FinansBank müşterilerine kolaylık sağlamak ve sorunlara daha hızlı çözüm bulmak amacıyla birden fazla hat kullanmaya başlamıştır. Bireysel müşteriler 0 850 222 09 00 numaralı hattan iletişime geçebilirken, kurumsal müşteriler için 0 850 222 19 00 numaralı hat devrededir. Finansbank şikayet hattı ise 0 850 222 29 00 olarak belirlenmiş olup internet üzerinden şikayetlerinizi belirtmek isterseniz buradan gerekli iletişim formuna ulaşabilirsiniz.

18. Habib Bank Limited

Habib Bank Limited şikayet hattı için 0 212 246 02 20 numaralarını tuşlayabilirsiniz.

19. HSBC Bank A.Ş.

HSCB Bank müşterileriyle iletişimini güçlendirmek için telefon bankacılığına önem veren bankalardan bir tanesidir. Bu sebeple birden fazla hat kullanmaktadır. HSBC Bank bireysel müşterisi iseniz 444 01 11 veya 0850 211 01 11 numaralı telefonlardan, kurumsal müşterisi iseniz 444 04 24 veya 0850 211 04 24 numaralı hatlardan bankaya ulaşabilirsiniz. Direkt olarak HSBC şikayet hattına ulaşmak için ise 0850 211 01 14’ü arayabilirsiniz.

20. ING Bank A.Ş.

ING Bank şikayet hattı için 0 850 222 06 00 numaralı telefonu arayabilirsiniz. Bu numara hem bireysel hem kurumsal işlemlerinizi yapabilmeniz için 7/24 hizmet vermektedir.

21. İller Bankası A.Ş.

İller Bankası şikayet hattına ulaşmak için 0 312 508 70 70’i tuşlayabilirsiniz. Ayrıca herhangi bir konudaki şikayet ve önerilerinizi belirtebilmeniz için İller Bankası internet adresindeki formu doldurabilirsiniz. Forma ulaşmak için tıklayın.

22. İstanbul Takas ve Saklama Bankası A.Ş.

İstanbul Takas ve Saklama Bankası şikayet hattı için 0 212 315 25 25’i arayabilirsiniz.

23. JP Morgan Chase Bank N.A.

JP Morgan Chase Bank N.A. Türkiye şubesi şikayet hattına 0 212 319 85 00’dan ulaşabilirsiniz.

24. Merrill Lynch Yatırım Bank A.Ş.

Merrill Lynch Yatırım Bank şikayet hattına 0 212 319 95 00 numaralarını tuşlayarak ulaşabilirsiniz. Bu numara sizi direkt olarak Mevzuat Uyum ve İç Kontrol Birimi’ne yönlendirecektir. Ayrıca görüş ve şikayetleriniz için dg.iletisim-mlyb@baml.com e-posta adresini de kullanabilirsiniz.

25. Nurol Yatırım Bankası A.Ş.

Nurol Yatırım Bankası şikayet hattına ulaşmak için 0 212 286 81 65 veya 0 212 286 81 66 numaralarını kullanabilirsiniz.

26. Odeabank A.Ş.

Odeabank şikayet hattı için 444 8 444’ü tuşlayabilirsiniz. Ayrıca Odeabank, internet sitesinde yer alan Bize Ulaşın Formu aracılığıyla da şikayetlerinizi dinlemeye hazır olduğunu belirtmektedir.

27. Societe Generale (SA)

Societe Generale Bankası şikayet hattına 0 212 371 31 11 numaralı telefondan ulaşabileceğiniz gibi şikayetlerinizi dilerseniz musteri.hizmetleri@krediver.com e-posta adresinden de dile getirebilirsiniz.

28. Şekerbank T.A.Ş.

Şekerbank şikayet hattı için 444 78 78’i tuşlayabilir veyahut backoffice@sekerbank.com.tr e-posta adresinden şikayetinizi iletebilirsiniz.

29. Tekstil Bankası A.Ş.

Tekstil Bankası şikayet hattına 444 00 50 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

30. Türk Ekonomi Bankası A.Ş.

Türk Ekonomi Bankası şikayet hattına ulaşmak için 0 850 200 06 66 numaralı telefonu arayabilirsiniz.

31. Türkiye Cumhuriyeti Ziraat Bankası A.Ş.

T.C. Ziraat Bankası şikayet hattı için 444 00 00’ı tuşlayabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz Ziraat Bankası internet adresinde bulunan İletişim Formu vasıtasıyla da şikayetlerinizi ulaştırabilirsiniz.

32. Türkiye Garanti Bankası A.Ş.

444 03 33 numaralı telefonu arayarak Türkiye Garanti Bankası şikayet hattına erişebilirsiniz.

33. Türkiye Halk Bankası A.Ş.

444 04 00 numaralı telefonu arayarak Türkiye Halk Bankası şikayet hattına ulaşabilirsiniz.

34. Türkiye İş Bankası A.Ş.

Türkiye İş Bankası şikayet hattı ile şikayetlerinizi iletmek isterseniz 444 02 02’yi tuşlayabilirsiniz. Bununla birlikte internet sitesinde yer alan İletişim Formu‘nu da kullanabilirsiniz.

35. Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O.

Türkiye Vakıflar Bankası şikayet hattı 444 07 24 numaralı telefon ile hizmet vermektedir.

36. Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

Yapı ve Kredi Banksı şikayet hattına 444 0 444 numaralı telefondan ulaşabilir veya şikayetlerinizi iletmek için internet sitesinde yer alan Bize Yazın formunu kullanabilirsiniz.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.